Category: Övrigt | 2013-12-08 | 22:17:00

Presentation- Matilda Lans

Jag heter Matilda Lans och är född 1996. Jag bor i Örebro och går andra året på gymnasiet linjen Sam Beteende och trivs bra med den linjen. Om ni vill veta mer om mig så är det bara att gå in på min personliga blogg http://matildalans.blogg.se ! 
 
På fritiden gillar jag att vara med kompisar, musik, och lite allt möjligt! 
 
Första gången jag såg Justin var på youtube när han sjöng With you och när han inte var känd än, så jag visste inte alls vem han var men jag tyckte han var väldigt bra redan då! 
 
När jag fick reda på att han skulle komma till Sverige blev jag jätteglad. Jag köade tre gånger för att få så bra biljetter som möjligt och det blev totalt 47 timmars köande utanför ticnet i både regn och solsken. Tillslut fick jag både Diamond Vip (golden circle) till den 22a och A-läktare kortsida till 23dje. De två dagarna var absolut de bästa i mitt liv och Justin betyder så himla mycket för mig! 
Om ni vill veta något mer om mig är det bara att kommentera! 
 
Bilden till höger är en bild jag tog på konserten den 22a!
 
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: