Category: Övrigt | 2013-12-10 | 18:18:00

Presentation - Isabella Warensce

Jag heter Isabella Warensce och är född 1997 och är alltså 16 år. Jag bor i Gnesta som är en liten stad utanför Stockholm. Jag går första året på gymnasiet i linjen Hudvård & Spa som jag bytte till för ungefär två månader sen. Innan det så gick jag stylist men funderar på att byta tillbaks igen! 
 
På fritiden så brukar jag vara med kompisar och min pojkvän som jag varit tillsammans med i 1 1/2 år. Annars så har jag också väldigt stort intresse av hundar, har en Golden Retriever som är ett halvår och tycker om han så mycket. Innan det hade vi en schäfer som vi var tvungna att avliva förra sommaren för hon var sjuk :/
 
Jag såg Justin första gången den 22 april detta år, sen så såg jag han den 23 också. Den 22 hade jag Golden Circle och den 23 Vip Emerald. Jag köade i 12 timmar första dagen, och det var sjukt jobbigt att vänta men kan ju lätt säga att det verkligen var värt det! 
Jag har älskat Justin sen jag gick i 6an (alltså i 4 år) och har fortfarande inte tröttnat på han. Han är den absolut bästa artisten och förebilden i världen! 
 
Om det är något mer ni vill veta om mig så är det bara att slänga in en kommentar. Ni kan också besöka min blogg ---> megapoffi.blogg.se <---
 
Här kommer två stycken bilder på mig!
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: