Category: Övrigt | 2013-12-23 | 00:10:00

Presentation - Amanda Svensson

Jag heter Amanda Svensson och är 17 år gammal, född år 1996. Jag bor i Haninge som är en förort till Stockholm. 
Jag går just nu, för tredje gången, i nian. Egentligen så ska jag gå andra året på gymnasiet, men jag har haft vissa problem som har gjort så att jag har fått gått om nian två gånger. Inte det roligaste, men jag klagar inte!
 
På fritiden så är jag för det mesta hemma, min säng ligger varmt om mitt hjärta. Men när jag lägger undan sängen för ett tag så umgås jag med mina kära vänner, som står mig väldigt varmt om hjärtat dom också! Annars så brukar jag, eller väldigt ofta, minst en gång om dagen, spela gitarr och sjunga en liten truddelutt. Musik är mitt stora intresse i livet och min dröm och mitt mål är att en vacker dag vara en världskänd artist (som gärna är gift med mr. Bieber). Början på mitt mål börjar i april då jag har planerat att söka till idol! 
 
Justin, för mig, betyder otroligt mycket! Jag har inte varit värsta beliebern sen 2009 som alla andra. Jag gillade honom då och tyckte att hans musik var bra och att han såg bra ut. Men det var inte föräns 2011, då jag såg never say never, som jag kunde kalla mig för en Belieber! 
Nu betyder han allt för mig, det går inte att beskriva med ord hur mycket han betyder. Det var han som fick mig att ta tag i mina drömmar om att bli artist, utan honom så hade jag aldrig haft samma tanker just nu, så för de är jag honom evigt tacksam!
 
Jag vet inte än om jag kommer att börja blogga här på bloggen permanent, men just nu så är jag iallafall gästbloggare här! Jag tycker att det är jätte kul, och jag ska försöka att hålla er mättade med justin info! 
Om ni vill veta mer om mig så kan ni gå in på min privata blogg, www.nattstad.se/amandasvensson. Jag upptaderar inte direkt mycket där, men jag ska försöka komma igång igen!
 



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: