Category: News! | 2013-12-25 | 13:22:42

Justins manager säger att 'Believe' kommer att visa sångare som 'människor'

Jusints senaste film 'Believe' har premiär på juldagen i USA, till skillnad från hans förra film, så är denna inte om hans steg till berömmelsen.
 
Istället så är det ett försök att reparera sångarens image genom att visa hur hans berömmelse ofta leder till situationer som skulle vara en utmaning för vilken tonåring som helst att räkna ut, mycket mindre än en tonåring som lever under ögat av media 24/7. 
 
Specifikt lovar filmen att erbjuda en inblick i all dålig press som Justin fått under det senaste året, allt från konfrontationer med paparazzi, till anklagelser om att bryta mot lagen och drogmissbruk, och till den ständiga hånet över hans vägran att bära en skjorta på offentliga platser. Enligt Justins manager, Scooter Braun, kommer det inte bli någon dans kring dessa ämnen - filmen kommer att behandla dom "rakt på", sa han till ABC News Radio. 
 
"Du vet, vi konserverade faktiskt filmen i sex månader så att vi skulle kunna ta upp det," berättade Scooter för ABC News Radio om de negativa rubrikerna om sångaren. "Eftersom vi insåg att vi inte kunde sätta ut en 'fluff bit' med allt som hände. Ni kommer se i filmen hur vi tar itu med det, eftersom när det väl börjar tappa kontrollen, 90% av det är inte sant. Du kan inte ta itu med allt."
 
Som ett resultat, säger Scooter att när de går för att se på "Believe," kommer fans se Justin porträtteras med "komplett sårbarhet" som "en människa".
 
Som Scooter förklarade, "Jag tror folk glömmer bort att det är en 19-årig grabb, som försöker lista ut det."
 
Denna känsla upprepas av Jon M. Chu, regisörren för "Believe", som också var bakom kameran för "Never Say Never", Justins konsert film. 
 
"Jag ville att världen ska se Justin så som jag känner honom, för jag tror att om du ser han, kommer du se barnet inom han," Sa Chu till journalisterna vid filmens permiär. 
 
"Ni kommer att se ungen förvandlas till en konstnär. Ni kommer se honom göra val om att ta över hans imperium, en del fel och rätta val."
 
"Jag tror att ni kommer se ett barn som ibland är förvirrad över alla frågor och ibland veta exakt var han står."
 
 
Postat av: Beatrice Nordin

det är bara synd att det är mest fans som kollar på den och vi har ju redan rätt upfattning eller hoppas det. jaaah min mamma som inte gillar honom och läser i tidningen om skandaler bode kolla på det men det skulle hon ju aldrig aldrig göra frivillig. hoppas att du förstår vad jag menar! <3

2013-12-25 @ 23:47:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: