Category: Jelena | 2013-12-23 | 22:08:00

Justin vägrade ge Selena en diamant ring

Selena Gomez har varit separerad från hennes ex Justin Bieber för ett tag nu - men det betyder inte att han inte finns i hennes tankar. Selena berättade en rolig historia från deras tid tillsammans som ett par under en intervju vid Jingle ball konsert. 

När folk från Kidd Kraddick in the Morning träffade Selena backstage vid Jingle Ball så frågade dom henne om hon kunde berätta om någon speciell fan-present som hon hade fått. När hon inte kunde komma på någon så berättade hon istället en galen historia som inkluderar Justin!

"Jag åkte utomlands för att besöka min ex-pojkvän när han var på turné" förklarade Selena. "Vi var på ett ställe som jag aldrig har varit på förut, och en kille som är en slags kejsare kommer in. Han går fram till Justin och säger 'här, jag tänker ge dig den här 3 miljoner dollar diamanten för dig att ge till Selena.' Det var hans frus! Dom samlar in dom för att dom är miljonärer."

Ehm, låter inte så dåligt! Men förstå det här - Justin tog den inte!
 
"Nej, (han tog den inte)," sade Selena "Det var det galnaste.. det var bara en present för att dom är så givande där."
 

Spola till ungefär 02.30 för att lyssna på hela konversationen.
 
Vad tycker ni? Skulle Justin gett Selena ringen eller inte?
 
Postat av: Emmy

Jag tyckte han gjorde rätt, för han kanske tänkte att pressen skulle skriva om ett gifte mål om hon gick runt med en diamantring. Men det är vad jag tror.

2013-12-23 @ 23:39:50
URL: http://Justindrewnovell.blogg.se
Postat av: belieber 4life

nej jag fattar inte vrf tog han inte ringen

2013-12-24 @ 10:03:16
Postat av: Anonym

förstår inte själva händelsen? varför erbjöd killen en diamantring till Justin och bad honom ge den till selena? och varför tog inte Justin den till selena? fattar inte

2013-12-24 @ 23:33:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: