Category: Believe Tour 2012/2013 | 2013-12-09 | 12:48:00

Fans egna bilder från konserten i Perth (8 dec)

 
 
Postat av: Anonym

Hej!
Snälla snälla snälla skulle ni inte kunna skriva era egna bieber-experience och berätta om hur allt gick till när ni gick på Believe tour eller/och m&G och hur det kändes och alltihop? Det skulle vara jätte kul att läsa då jag själv inte hade möjlighet att gå när Justin var i Sverige :( och kan ni snälla också skriva hur ni fick tag på era biljetter, era platser och vad biljetterna kostade så jag vet det :) skulle vara så snällt av er! Tack på förhand :)

Svar: Absolut kan det fixas! Min (Emilia) egen Bieber experience tror jag ligger uppe under den kategorin :) kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-09 @ 17:14:58
Postat av: Anonym

Är Believe touren slut helt och hållet? Kommer han aldrig göra fler Believw Tours? Omg jag hann inte ena se honom på my world tour eller believe :((( kommer det en nu turné? Och när? Kommer han till Sverige då?

Svar: Believe Tour är nu övet, men Justin kommer troligtvis göra fler världsturnéer. När och om han kommer till Sverige är svårt att svara på tyvärr. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-09 @ 17:16:17
Postat av: Anonym

Vad kommer hända med OLLG traditionen när Believe turnén är över? Försvinner traditionen eller fortsätter den? :D

Svar: Det vet vi tyvärr inte ännu. Dan har sagt att den kommer försvinna men också att den kommer försvinna. Vi vet tyvärr inte. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-09 @ 17:17:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: