Category: Believe Movie | 2013-12-18 | 19:04:00

bilder från lila mattan just nu

 
 
Som ni vet så ligger LA efter nio timmar från Sveriges tid. Därför är klockan bara 10.00 där. Därför kommer det också ta några timmar till tills premiären börjar och live streamen kommer troligen starta någon gång ikväll/inatt. 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Ok tack bara ni lägger ut linjen sen så mår jag helt perfekt😂💖 åh ok jag älskar eran blogg ni är dom enda nästan i hela Sverige som förstår mig när jag går in på er blogg känner jag att jag får veta allt jag verkligen behöver och vill veta så tack, tack så jätte mycket för att ni är aktiva med er blogg💖💖💖

Svar: Vad gullig du är, vi tycker om dig också! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-18 @ 19:13:16
Postat av: ANNNAIZ

Vad är det för rykte om att Justin ska lägga ner efter sista låten och ta en pause i över ett år och alla andra rykten som står i expressen och aftonblandet just nu.. Vad är sant och inte? Kan ni inte berätta lite om det? :)

2013-12-18 @ 19:28:39
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Saga

Lifestreamen kommer vara klockan 3 inatt i Sverige :) Jag är iallafall ganska säker på det. :D

2013-12-18 @ 19:57:55
Postat av: Emelie

Asså blir helt tokig på det här!
Så här står det på mtv.com:
'Justin Bieber's Believe': Go To The Red-Carpet Premiere With MTV
MTV News is letting you in on the action with our red-carpet live stream, kicking off Wednesday at 9p.m. ET/ 6 p.m. PT on mtv.com.
Betyder det att det antingen kommer att sändas klockan 12 inatt eller kl 9 ikväll?
Ghaaaaaaaa! Hoppas ni lägger upp när den börjar, hihi. Är säkert helt ute och cyklar xD

2013-12-18 @ 20:22:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: