Category: Believe Movie | 2013-12-27 | 14:04:36

#BelieveMovie

Hashtagen #BelieveMovie har trendat hela dagen i Sverige, bra jobbat Beliebers!

Vem/vilka ska se filmen?
Vilka ska ni ta med er?
Syster, bror, mamma, pappa, mormor, farfar, kompisar, haters?

Ta med dem allihopa och konvertera hatarna. Gör dem till Beliebers de också. Få dem att ändra syn på Justin.

Kommer det vara några Meet Ups i Sverige under helgen?
Kommentera i så fall, så att fler Beliebers nära dig kan delta!


 
Postat av: Anonym

Jag har i för sig redan sätt filmen den här gången kommer jag ta med mig haters det kommer vara spenade😂😂😂😊👌

2013-12-27 @ 16:29:31
Postat av: Anonym

Men våra dagar för Believe Movie är slut väl ?

Svar: Nej, den visas fortfarande konstigt nog. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-27 @ 17:23:11
Postat av: Malin

Jag har redan sett den, såg den i söndags! :D

2013-12-27 @ 18:27:11
Postat av: Malin

Jag har redan sett den, såg den i söndags! :D

2013-12-27 @ 18:27:11
Postat av: Justins Biebers största fan

Jag såg den med min kompis, en av det bästa filmerna jag har sätt!vad är meet ups i sverige,? blir tacksam för svar

2013-12-27 @ 19:15:31
Postat av: Anton

Gick idag med min flickvän, har aldrig riktigt haft en tanke om Justin, alltså verken hatat han eller älskat han. Tycker vissa låtar av han är sjukt bra o gillar hans klädstil.

Men efter ha sett filmen idag så har jag verkligen börjat gilla han mer, grym artist och entertainer.
Så råder alla, killar som tjejer, ung som gammal att gå o se filmen. Gillar man den inte så gillar man den inte, alla kan inte tycka om den. Men ge det en chans, för jag fick en positiv bild av Justin efter idag och kan gärna se filmen en gång till!

2013-12-27 @ 19:38:52
Postat av: Emma

Såg den 1.1 med mina 2 bästisar som är Beliebers och jag älskar den. ^^

2014-02-03 @ 17:26:25
URL: http://lingonkola.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: