Category: Övrigt | 2013-08-19 | 21:51:21

Vill du blogga på JustinDrewBieberSwe?

Just nu söker jag lite fler bloggare här på JustinDrewBieberSwe.

Känner du dig manad till detta, och att detta skulle passa perfekt för dig?
Maila då mig: [email protected]

Vad jag vill att mailet ska innehålla är:
Vad du är för person/lite om dig själv?
Vilket år är du född/hur gammal är du?
Vad gör du på fritiden?
Kan du blogga minst 1-2 inlägg varje dag?
Kan du översätta så att det blir läsförståligt från engelska till svenska?
Vet du hur man lägger upp bilder och videos på blogg.se?

Hoppas jag får in många ansökningar, och att jag hittar de perfekta bloggarna till din favoritblogg om Justin Bieber!

 
 
Postat av: tussan

du kommer väl inte att sluta blogga ??? Dy gör det så bra (-:

Svar: Nej, jag kommer inte sluta. Jag tar bara in några fler som ska hjälpa mig med det :) Vad go du är! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-08-19 @ 22:24:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: