Category: News! | 2013-08-08 | 17:35:00

Pattie angående Justins tatueringar

Vi alla vet att Justin har skaffat sig änuu en tatuering på sin arm, en rosa ros, vilket ger totalt 17+ nu, och en heltäckande arm sleeve över hela högerarmen.

Hur reagerar mamma Pattie Mallette över Justins tatuering? Pattie delar med sig om det på ''On Air With Ryan Seacrest'':
''Jag vet inte! Det är så svårt för mig att kommentera dessa tatueringar eftersom några av dem är riktigt snygga, du vet, ideerna han har. Som det här lilla ögat, han sa att min mamma alltid ser. Så han vet i alla fall att jag alltid ser honom!''


Lyssna här:

 
 
Postat av: Anonym

eran blogg är så bra! skit bra uppdatering mot va vissa andra jb bloggar itne har :D

Svar: tack så jätte mycket, glad att du gillart :D
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-08-08 @ 18:38:16
Postat av: Johanna

Om inte jag har helt fel nu så är det på vänster arm han har sin sleeve...

2013-08-08 @ 20:10:56
URL: http://mumsiga.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: