Category: News! | 2013-08-15 | 13:27:00

Justin finns troligtvis med på Mike Posners nya album

Kort efter att Mike Posner avslutat sin del av Biebers ''Believe Tour'' blev han intrvjuad av PopCrush för att prata om sitt kommande album ''Pages'', och Justin är med stor sannolikhet med på plattan.

Efter att tidigare ha jobbat med Bieber, såsom låtskriving och producerandet med ''Boyfriend'', frågades Posner om han har skrivit något nytt tillsammans med Bieber.

Posner svarade:
''Jag och Justin kom på några ideer under turnén, jag var med honom på turné, så vi skrev lite (låtar). Jag vet inte om de kommer sluta på mitt album eller hans album... Men jag har inte gett bort så många sånger i år, mestadels skrivit åt mig själv... och för 'Pages'.''

När Posner fick en mer direkt fråga om Justin kommer finnas med på hans album svarade han:
''Många personer jag har skrivit och producerat för har gjort en gentjänst... För 'Pages'. Jag har blivit välsignad.''

 

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: