Category: News! | 2013-08-24 | 18:18:38

Ariana Grande om hennes och Justins ''pussbild''

Ariana Grande öppnar sig om kindpussen hon fick av Justin Bieber. Under en All Access intervju med fans på MTV gav Ariana publiken hela versionen.

Hon sa:
''Jag gick till Meet & Greet med mina morföräldrar, eftersom Nonna (mormor) har en sjuk crush på Justin Bieber, så jag gick och våra fans... Jag tror de trendade #JustinandArianaSelfie eller något liknande. Så jag sa typ 'Vi måste göra det här' och Justin sa 'Ja, låt oss ta en bild'.
Så, jag tog min mobil och gjorde såhär (visar hur hon gjorde på bilden) och jag jag bara log, och han pussade mig på kinden. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bara gick ut ur rummet. Jag blev blyg.''

Hur som helst ville Justin vara säker på att bilden lades upp på sociala medier.
''Sen kom Scooter efter mig och sa 'Justin säger att du måste lägga upp bilden'. Jag svarade 'Jag kommer inte lägga upp den'. Sen svarade han ' Han säger att du måste lägga upp bilden'. Sen sa jag 'Jag kan inte'. Sen frågade Scooter varför, och jag svarade 'Eftersom jag inte vill att det drama som kommer att komma med det.'''

Tydligen var Ariana förnuftig, men å andra sidan - hon lade upp bilden ändå. Hon fortsatte:
''Sen tweetade Justin till mig 'Lägg upp den där bilden'. Så jag bara gjorde det, men alla bara ' Oh my gosh en puss på kinden'. Jag bara ' Kan du inte? Kom igen!'''.


Efter att ha lagt upp bilden tweetade Ariana:
Allihopa, tjejer är tillåtna till att vara vän med killar. Jag är en lady. Ta det lugnt.
(Everyone, girls are allowed to be friends with guys. I’m a lady. Chill out.)

Se intervjun nedan:


 

 

 

Postat av: Ebba

Inget med inlägget att göra, men tänkte bara säga att på "Hottest Star of 2013" så ledder Harry Styles så kom igen alla rösta på Justin !!! Länk:http://popcrush.com/justin-bieber-vs-harry-styles-hottest-star-of-2013-round-1/ (lägg gärna upp länken på ernan blogg) :)

2013-08-24 @ 18:55:20
Postat av: Tussan

Det var väl lite onödigt av Bieber . Men vad gullig hon är. Det var säkert en vänskaplig puss på kinden ja ni förstår.

2013-08-24 @ 20:09:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: