Category: News! | 2013-04-15 | 17:16:15

NBC stjärnan, ger Justin Bieber tips


Malcolm-Jamal Warner är en amerikansk skådespelare och musiker, mest känd för sin roll som Theo Huxtable i NBC -serien The Cosby Show, som gjorde honom till en stor stjärna inom TV.

Han är 42 år och  harmånga upplevelser inom show business, Malcolm intervjuades i veckan av OK! Magazine, och sa några råd till Justin Bieber för att hantera upp-och nedgångar av berömmelsen:"Tänk om livet efter berömmelse. Det är uråldrig visdom, och mer kliché som det låter, det gör det mycket vettigt. Människor som befinner sig i hans väg till toppen är samma personer som du hittar när du är under. "

Han fortsätter, "min mamma alltid sagt, ' var trevlig till alla människor, eftersom du aldrig vet vem du pratar med. Jag tror detta har tjänat mig väl. Jag höll på med bra människor, bara för att jag var trevlig, och det visade sig vara några riktigt inflytelserika personer. [Skrattar] "

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: