Category: News! | 2013-04-06 | 20:37:59

Hur man få Justin på fall.

Nu får de trånande fansen receptet.

Justin Bieber avslöjar vad som får honom att falla hos det motsatta könet.

– Hon ska ha kyssvänliga läppar, säger han till Teen Vogue.

 

Många är fansen som trånar efter Justin Bieber.

Nu avslöjar den 19-åriga världsstjärnan vad hos det motsatta könet som får honom att falla som en fura i kärleksträsket.

– Jag behöver en tjej som är rolig, som kan få mig att skratta och som är, du vet, vacker inifrån och ut. Någon som är intelligent, som kan konversera bra och har kyssvänliga läppar, säger han i senaste Teen Vogue.

Det har varit en turbulent tid sedan stjärnan gjorde slut med exet Selena Gomez för ett drygt år sedan. En kollaps på scen, shoppingrunda i gasmask och bråk med både kändisfotografer och grannar har startat spekulationer kring ett stundande sammanbrott.

Har svårt att lita på människor

Enligt Bieber själv mår han dock bra och har en stabil krets av anhöriga som håller honom stabil. Men en framtida flamma får kämpa hårt för att bryta sig in i stjärnans hjärta. För Teen Vogue berättar han att han har svårt att lita på människor.

– Jag får bra vibbar från folk hela tiden och jag skulle troligen komma överens med dem och vara vän med dem men jag kan inte lita på någon. Min telefon ringer aldrig, jag har bara typ fyra personer som jag håller kontakt med.

Postat av: Tussan

Det tycks ordna sig för honom. Det vara väl grannen inte grannarna. Kändsifotgrafen ja han vara ju inte specillt trevlig och gasmasken det vara ett skämmt. Och att han svimmade och att ha var sjuk och förmodlingen tog i för mkt. Men ja man vara orolig ett tag . Sen får man ju tänka på han är ju bara 19 sen tror jag inte på allt kvälls tidningrana vara ju på honom för varje grej. Dom misstagen han har gjort det var misstag han förmodligen lärde sig och han gör og inte om dom. Han är ung och man gör misstag han är männsklig.

2013-04-06 @ 21:51:10

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: