Category: News! | 2012-09-22 | 21:52:00

Justin var rädd att kyssa Selena för första gången!

Justin har erkänt att han var rädd och nervös när han skulle kyssa Selena för första gången, men han insisterar att KISS var bäst av sitt liv. 
 
Under en intervju med We Love Pop Magazine, sa Justin:
"Det var skrämmande och spontant och det var bara awesome. Det var den bästa kyss i mitt liv."

Trots att det i en engagerad relation i nästan två år, hävdar Justin att han fortfarande inte förstår kvinnor. Han tillbringar en hel del av hans tid på att försöka gissa vad Selena tänker eller vilken typ av humör hon är i. Han sa:
"Jag tror inte att jag någonsin kommer att sluta lära mig om tjejer. Man vet aldrig om de kommer att vara glada eller ledsna, eller hur? Du får hoppas att de kommer att vara på gott humör. "
 
- JustinBieberNews

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: