Category: News! | 2012-09-16 | 22:08:52

Justin och hans tatueringar:


Under en intervju med tidningen Metro, refererade Justin Chris Browns senaste tatuering (rihannas slagna ansikte på halsen), insisterar han att han aldrig skulle kunna göra något så vilt.

När han tillfrågades om han planerade att få några fler mönster, sa Justin: "Jag tror definitivt att jag skaffar fler tatueringar i framtiden, sakta men säkert."

"Jag tänker dock inte gå alltför långt och få något på min nacke eller något liknande!"

I samma intervju avslöjade Justin också att han anställt trollkarl David Blaine att ge honom en hjälpande hand på hans kommande Tro turné. Han förklarade: "Jag ser fram emot min turné, den kommer att bli riktigt galen. Vi har David Blaine som jobbar på det."

"Min koreograf är uppfinningsrik och verkligen kreativ. Det är coolt jag får jobba med dessa människor. Jag har varit i en dansstudio bokstavligen varje dag "
-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: