Category: Intervjuer | 2012-09-29 | 15:21:00

Justin gråter när han tänker på Avalanna

Justin Bieber var förkrossad denna vecka när Avalanna Routh (känd som "Mrs Bieber") avled efter en lång kamp med hjärncancer.

Mamma Pattie var med på Access Hollywood Live i fredags, där hon diskuterade Justin's reaktion på denna tragiska situation.

Kolla vad Pattie säger om hur Justin hanterar förlusten: 
"Det är så sorgligt. Han var så förtjust i Avalanna. Varje gång han åkte till New York sa han, 'jag måste besöka henne - jag älskar henne så mycket, mamma'."

Pattie säger att Avalanna's död har varit tuff för hennes son, särskilt eftersom han hade en enorm svaghet för den lilla flickan.

Enligt Pattie är Justin's önskan att hjälpa Avalanna bara ett exempel på hans starka karaktär. "Han började gråta av att tänka på henne och visa mig videor och sånt."

"Naturligtvis är jag stolt över hans framgång och så, men som mamma är jag mest stolt över hans karaktär och den unge man han vuxit upp till. Han har alltid älskat småbarn och spädbarn. "

- Justindrewbieber

Postat av: martina

lovloev

2013-05-24 @ 13:49:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: