Category: News! | 2012-09-13 | 22:17:06

Justin erbjuds hockey kontrakt


National Hockey League laget Bakersfield Condors erbjuder Justin Bieber en amatör provningskontrakt för kommande 2012-13 säsong, rapporterar E! News.

Huvudtränare för Hockey Operations Matt O'Dette sa i ett uttalande: "Man ser mycket sällan denna kombination av skicklighet och seghet. Vi delar ett gemensamt kanadensiskt arv eftersom vi båda kommer från Ontario. "

"Jag spanade in några videos på honom på nätet när han åkte skridskor med mitt hemstadslag, Toronto Maple Leafs, och jag tror att han skulle kunna ge oss lite gäckande hastighet på den främre fronten. Dessutom är han en högerhänt skytt som vi har letat efter för att lägga till. Jag tror att om vi hade parat honom på en linje med [Robby] Dee och [Petrus] Boyd skulle vi vara tuffa att slå. "

Chef för Condors, Matt Riley, berättar till E! News att han har nått ut till Justin's chef Scooter och är "hoppfull" över att Justin kommer kontakta dem om deras erbjudande.

Justin visade upp sina hockey färdigheter i december förra året, när han träffade Toronto Maple Leafs för ett snabbt spel på isen tillsammans med proffsen.

- JustinDrewBieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: