Category: Instagram - Bilder | 2012-09-27 | 10:18:00

Instagram

@justinbieber: Picnic
@justinbieber: "Picnic"
 

@justinbieber: Me and OG Moshe
@justinbieber: "Me and OG Moshe"
Postat av: Anonym

När ska ni byta design :) ?

Svar: Bra fråga! Jag och Hanna har pratat om det ett tag nu och Hanna sa att hon skulle köpa en design men vet inte riktigt när. Tror att hon har mycket i skolan just nu och sånt men jag kan hälsa henne att du frågade. :) - Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-09-27 @ 11:18:03
Postat av: SAGA NILSSON

Fina bilder :)♥

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar också! :)

2012-09-27 @ 11:43:56
URL: http://saganilssons.blogg.se
Postat av: Anonym

har ni biljetter till justins konsert? jag har inga :( vet du om det är för sent att få tag på de?

Vill så gärna gå :'(

Svar: Hej! Jag har C biljett till den 23 och ska gå med en kompis men hon fick inte heller tag i några så vet inte hur det blir, vi försöker också få tag i biljetter så båda kan gå men inte lyckats än. Men det är absolut INTE för sent att få tag i biljetter. :) Du kan vara lugn för ticnet kommer släppa fler biljetter i Januari. ;) Lycka till och hoppas att du får tag i biljetter förr eller senare. - Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-09-27 @ 15:21:41
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Ha en fortsatt fin torsdagskväll :D

Svar: Tack det samma! :) - Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-09-27 @ 19:54:34
URL: http://mooollys.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: