Category: News! | 2012-09-18 | 22:51:37

Berättar varför Pattie inte kunde abortera Justin


Justins mamma, Pattie Mallette, öppnar upp om några av de svåraste besluten hon tvingats göra som en tonårsflicka med TODAY's Kathie Lee Gifford.

Innan hon blev gravid, drabbades Pattie av sexuella övergrepp, ett ämne hon behandlar i sin nya bok, "Nowhere But Up: The Story of Justin Bieber’s Mom."

Om detta övergrepp och självmordsförsök, sa Pattie till Gifford: "Jag har lärt mig att det är normalt och naturligt för alla som har varit med om sexuella övergrepp att bära denna skam och denna skuld och känna att det är något fel på dig. Så jag bar definitivt på det. "

"Självmordsförsöket var en kulm på, du vet, något som under åren med missbruk och smärtan byggts upp och när jag var intrasslad med droger och alkohol. Jag var i en depression och droger och alkohol drev på det lite mer. "

Vid en ålder på 17 år, blev Pattie gravid med Justin, och under den tiden blev hon uppmuntrad att göra abort. Naturligtvis sa hon att det var ett alternativ hon inte kunde tänka sig. Hon sa:

"Jag visste bara att jag inte kunde. Jag visste bara att jag inte kunde. Jag vet bara att jag var tvungen att behålla honom. Och göra det bästa. Jag visste inte hur jag skulle göra det. Men jag visste bara att jag inte kunde - jag kunde inte göra abort. Jag var tvungen att göra mitt bästa. Jag var tvungen att se vad jag kunde göra. Och jag var fast besluten att göra vad som krävdes. "

Pattie fortsatte med att säga att första gången hon hörde sin son gråta, var det bokstavligen musik för öronen.

"Jag vet att det låter galet men han lät som om han sjöng. Han gjorde det. Det var lät som, liksom, "A hah, a hah." Och jag ba, 'Åh jisses, det är så värdefullt och fantastiskt. Jag vill bara krama om honom.'"

Gifford fullständiga intervjun med Mallette sänds den 18 och 19 september på Today Show.

- JustinDrewBieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: