Category: News! | 2012-09-18 | 22:52:07

Ber magikern David Blaine om "galna idéer" för believe tour


Justin Bieber har avslöjat att han bad TV magikern David Blaine att komma med några "riktigt galna" idéer för hans kommande världsturné "Believe".

"Never Say Never" sångaren startar sin nya världsresa i USA senare denna månad och säger att han har övat i studion varje dag inför turnén. "Jag ser fram emot min turné, det kommer att bli riktigt galet," avslöjade Justin till The Metro denna vecka efter hans brittiska ankomst. "Vi har David Blaine som jobbar på det!"

"Min koreograf är uppfinningsrik och verkligen kreativ," retades Justin också. "Det är coolt att jag får jobba med dessa människor."

"Boyfriend" sångaren avslöjade inte några av de särskilda effekter eller stunts som Blaine har arbetat med till "Believe" turnén men turné direktören har nyligen lovat fansen att det kommer att bli som en "stor Disneyland åktur".

- justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: