Category: News! | 2012-10-08 | 22:37:53

Zayn: "Justin borde hänga med personer i samma ålder"

1Ds Zayn Malik berättade om Justin Bieber och deras nätter. Läs om vilka råd han har för Biebs:

"Justin ringde mig igår faktiskt - han är riktigt cool. Jag skulle inte säga att jag känner honom på en bästa vän nivå, men han har massor av råd. Jag och Niall sa att det måste vara coolt för honom att hänga med människor i sin egen ålder, eftersom många människor runt honom är äldre."

Zayn avslöjade också massor av Justins hemligheter, inklusive vad han äter och vad som finns i hans hus. Zayn avslöjar att, tillbaka i september, gick han till huset där Justin bor nu, i LA.

"Vi gick över till Justins hus efter MTV VMAs och vi bara chillade tillsammans, och vi var hungriga och beslutade att laga nudlar. Han har en 'half pipe' i trädgården och jag tyckte att det skulle vara smart att gå på den och jag ramlade och skadade min fotled. Det var irriterande eftersom att han var så bra på det.

"Huset är bara wow, trädgården är fantastiskt, det finns en liten kulle-grej så om du står på kanten av den kan du se berg. Hans TV är större än 60 tum. Han har ett riktigt trevligt kök."

-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: