Category: Jelena | 2012-10-16 | 17:25:16

Jelenas hemliga middags dejt avslöjad


Justin drog en annan Michael Jackson och täckte halva ansiktet med en bandana när han gick på uppdaterad middag med Selena den 13 oktober!

Efter hans konsert i Calgary fredagen den 12 oktober, spatserade Justin Bieber och Selena Gomez på Blue Plate Diner i Edmonton på lördag 13 oktober.

Justin bar helt svart med en bandana runt den nedre halvan av ansiktet! "Jag visste inte vem det var, men min personal visste genast. De sa att det var håret som gjorde det. Det var som om han försökte vara inkognito, men det var inte en mycket bra förklädnad. I grund och botten, lät jag omgivna hans bord med oldies som inte visste vem han var eller inte brydde sig. De var väl isolerade. Ingen brydde sig direkt om dem," berättade ägaren av Blue Plate Diner Edmonton Journal.

Selena beställde huevos rancheros medan Justin beställde äggröra, krispiga bacon, vit toast och potatisbullar.

"När jag frågade [Justin] hur allt var, sade han, "Allt är riktigt bra. " Hans svar var väldigt kort men han var mycket trevlig. Det var tydligt att han verkligen ville vara ifred, och jag respekterade det. . [Justin och Selena] försvann efter ungefär en timme och lämnade en lapp efter sig på bordet." 

På lappen stod det, "Killen i Tuque, en av Biebers bandmates, betalar notan, tack för allt." Senare på kvällen, var Justin och Selena enligt uppgift på Metro Biljard och tog bild med Joey och Gemma Caldarella (fanbilden ovan).
-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: