Category: Övrigt | 2012-10-28 | 14:17:00

HÖSTLOV!

I morgon börjar höstlovet! Så sjukt skönt det ska bli! :D
I morgon ska jag försöka att sova lite längre, det kan bli en utmaning eftersom byggisarna inte har ledigt. Vi håller på att få vårt badrum fixat för det har varit fuktskadat. Som tur är så tror jag att de för det mesta är klara med allt borrande och de höga ljuden. :)
På tisdag blir det nog att jag och mamma åker iväg någonstans och ska kolla på vinterjacka till mig.
Sen får vi se om jag och någon kompis kanske åker in till stan på Fredag för att se/träffa One Direction. För de ska ju uppträda i Svenska Xfactor. :)
 
Jag vet att inget av det här hade med Justin att göra och att många av er kanske inte blir så glada att jag nämnde 1D i en Justin Bieber fan blogg. :/
 
Vad ska ni göra på höstlovet?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: