Category: | 2012-10-21 | 01:40:00

Frågestund + Läsarbilder

Hej! Julia här!
Jag satt och funderade lite på bloggen och att vi oftast bara uppdaterar om Justin's liv vilket kan bli lite tjatigt ibland kanske? För mig så känns bloggen som en blogg/fansida (vilket det är). Men jag tycker oftast att det är något som saknas... Jag frågade Hanna om vi kunde göra något roligt med bloggen och hon höll med. :) Jag vill att ni läsare/beliebers ska vara en större del av bloggen eller vad man ska säga. Alltså att ni känner att den här bloggen är för ER, vi uppdaterar ju för eran skull liksom. Så jag tänkte att vi kunde ha en frågestund och om ni vill så får ni skicka in bild/bilder på era rum/Justin saker så kommer bilderna upp i ett särskilt inlägg sen.
 
Om ni har tips eller idéer på hur vi kan göra bloggen bättre och roligare så skriv gärna en kommentar. :)
Kommentera gärna vad ni tycker. :)
Postat av: Anonym

Jag tycker det skulle vara sjukt roligt om ni en Tumblr och la in en massa bilder där på Justin :)

Sen kanske en blog awards eller liknade är med jätte roligt :)

2012-10-21 @ 12:33:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: