Category: Jelena | 2012-11-12 | 16:08:28

Justin Bieber och Selena Gomez upplösning


Justin Bieber och Selena Gomez har gått skilda vägar. De gjorde slut för ungefär en vecka sedan, berättar en källa enbart till E! News.

"På grund av sina galna scheman, blev det svårare och svårare att upprätthålla en relation," säger källan.

Rykten om att den bedårande duon hade spruckit började få dragkraft under de senaste veckorna, men slog en hög ton när Bieber, 18, sågs på Broadway för att se Lejonkungen med en grupp människor som inkluderade 19-åriga Victoria's Secret-modellen Barbara Palvin.

Gomez, 20, och Biebs gick offentligt med sin romantik i februari 2011 när de deltog i Vanity Fair Oscar fest tillsammans.

"Jag är glad", berättade hon några månader senare om deras romans. "Jag är verkligen glad."

Ingen överraskning, men många Bieber fans har varit på Gomez sedan dag ett och ofta attackerat henne via Internet.

"Det gör ont, det gör det verkligen", sa hon en gång till Z100 radio i NYC. "Jag känner inte att jag gör något fel. Jag har varit bäst vän med honom under en mycket lång tid. Det gör sårar mina känslor mycket, men jag försöker att inte fokusera på det."

Hoppas de fortfarande kan vara vänner.

- justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: