Category: Jelena | 2012-11-05 | 19:18:16

Hur Jelenas förhållande överlever

Även om de två enligt uppgifter har relations problem, öppnar sig Selena i en ny intervju om de steg hon tar för att hennes förhållande med Justin överlever avståndet och deras hektiska scheman!

Justin Bieber och Selena Gomez har tvingats spendera tid isär medan Justin är ute på sin Believe turné och Selena är upptagen med att filma Wizards of Waverly Place återförenings film. Även om rykten hävdar att paret är "on the rocks" har Selena berättat vad hon har gjort för att se till deras kärlek varar!

I decembernumret av Glamour fick Selena frågan hur hon hittar tid att se Justin eller hennes BFF Taylor Swift, eller hur de annars hörs. Selena svarade: "I grund och botten!" Om textning. Hon fortsatte: "jag pratade faktiskt med Taylor förra veckan, och vi var som," Jag kommer inte ens ihåg när vi sist sågs, "vilket är riktigt olyckligt. Men om det blir för hemsk, flyger jag till Taylor eller flyger jag hem eller flyger jag till Justin."

Är du glad att Selena ser till att hennes kärlek med Justin överlever, HollywoodLifers?

-justindrewbieber

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: