Category: Intervjuer | 2012-11-24 | 22:02:00

Oprah Winfrey: Justin Bieber är den nya Michael Jackson

Justins dröm att bli den nästa Michale Jackson är fullförd nu, som Oprah ansång i i samma väntan som för hennes  ‘Oprah’s Next Chapter’ intervju med Biebs, som kommer visas den 25 November (USA). Vi alla vet vad som händer när Oprah ger hennes kvalitestämpel! "Justin Bieber är ett fenonom," Säger Oprah på den 25 November avsnitt av Oprah’s Next Chapter, Där hon intervjuar “Beauty And A Beat” sångaren.
 
“Jag har inte gjort en intervju som den här sen Michael Jacksons 1993," twittrade Oprah den 19 Nov.
 
" Det har aldrig funnits en stjärna som dig," säger Oprah till Justin i det nya avsnittet,
Justin twittrad den 23 November, " Vad menar du med det?", Frågar Justin i ett försök om att verka ödmjuk.

Självfallet, så jämför folk dina fans med Michael Jacksons fans- de skrikande fansen, och din publik med The Beatles fans. Jag menar när jag såg publiken igår så påminde det mig om mig själv och Paul McCartney där tjejerna är  gagiga. De enorma legender, som förändrade ansiktet för musiken i vår kultur, hade inte en stjärnstatus som du- den ökningen av stjärnstatus som du har. Du är en produk, till en stor anknytning av den sociala median. Därför, så har det aldrig funnits en stjärna som dig," Säger Oprah.
"Thank you!" Svarar Justin artigt.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: