Category: News! | 2012-05-16 | 17:28:01

Someday hedrad med fifi pris:


Utan brist på utmärkelser till hans namn, kan Justin Bieber lägga till ytterligare ett till listan: Parfym mästare.
Justin Bieber, Jimmy Fallon gör parodi på Parfymens reklam (Video).
Den 18-åriga popstjärnan kommer att hedras av The Fragrance Foundation på deras 40e årliga Fifi Awards - den självutnämnda "Oscars" av parfymen i världen. Bieber har fått det mycket eftertraktade Elizabeth Taylor Fragrance Celebrity of the Year, som delas ut varje år till en kändis som har främjt en värld av doft. Förra året tog Halle Berry hem äran.
Biebers kvinnliga doft Someday krossades rekord i juni 2011, då den lyckades håva in $ 3.000.000 på bara tre veckor på Macys. Parfymens försäljning, samlade in pengar till välgörenhetsorganisationen Pencils of Promise, en utbildnings-baserad organisation som hjälper till att bygga skolor över hela världen.
"Jag är hedrad över att få Elizabeth Taylor Fragrance Celebrity of the Year. Det betyder mycket för mig att mina fans och doften stöder alla mina prestationer", sade Bieber i ett uttalande. "Det bästa är att mina favorit välgörenhetsorganisationer tar del av min framgång, det är viktigt att den går framåt. Plus, tjejerna luktar fantastiskt! "
-HollywoodReporter
Utan brist på utmärkelser till hans namn, kan Justin Bieber lägga till ytterligare ett till listan: Parfym mästare.

Justin Bieber, Jimmy Fallon gör parodi på Parfymens reklam (Video).

Den 18-åriga popstjärnan kommer att hedras av The Fragrance Foundation på deras 40e årliga Fifi Awards - den självutnämnda "Oscars" av parfymen i världen. Bieber har fått det mycket eftertraktade Elizabeth Taylor Fragrance Celebrity of the Year, som delas ut varje år till en kändis som har främjt en värld av doft. Förra året tog Halle Berry hem äran.

Biebers kvinnliga doft Someday krossades rekord i juni 2011, då den lyckades håva in $ 3.000.000 på bara tre veckor på Macys. Parfymens försäljning, samlade in pengar till välgörenhetsorganisationen Pencils of Promise, en utbildnings-baserad organisation som hjälper till att bygga skolor över hela världen.

"Jag är hedrad över att få Elizabeth Taylor Fragrance Celebrity of the Year. Det betyder mycket för mig att mina fans och doften stöder alla mina prestationer", sade Bieber i ett uttalande. "Det bästa är att mina favorit välgörenhetsorganisationer tar del av min framgång, det är viktigt att den går framåt. Plus, tjejerna luktar fantastiskt! "

-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: