Category: News! | 2012-05-09 | 18:10:23

Skämtar om Kim Kardashian: "Kanye West tar min kvinna"


SKÄMTAR OM KIM KARDASHIAN: "KANYE WEST 'TAR MIN KVINNA'"
Justin Bieber är för närvarande i färd med att spela in sitt kommande album Believe och den 18-åriga kanadensiska musikern gick till studion med Kanye West för att lägga till vad som är säkert kommer vara en galen mångfald till hans kommande album.
Medan Biebsters samarbete med Yeezy inte är planerat att släppas förrän i juni, förmedlade han sin upplevelse med rapparen när han berättade för MTV News under premiären av sin nya musikvideo till Boyfriend:
"Att bara få vara i studion med honom - han är så kreativ och allt han säger menar han och han är väldigt smart. Så jag tycker att det alltid är bra att gå till studion med sådana människor. Liksom, han bara pratade om att gå ut ur lådan och göra saker som är annorlunda och han sa, 'jag vill bara göra dig cool.' Han vill i princip bara att jag ska göra musik som folk inte nödvändigtvis skulle tro att jag skulle göra. "
Bieber indikerade att West var väldigt stöttande, som han citerades ha sagt:
"Han gav aldrig mig några råd om min rapp, men på varje rapp låt som jag spelade upp för honom sa han, 'Yo, det är den bästa!' Han har aldrig sagt: 'Jag gillar inte den.' Han har alltid varit super stödjande. "
Biebs skämtade senare att Kanye "bara tar mina kvinnor" på fråga om Kim Kardashian. Han fortsatte att skämta om deras "dejter", när han sa:
"Hon ringde inte ens mig! Det var galet."
- Inquisitr.com
Justin Bieber är för närvarande i färd med att spela in sitt kommande album Believe och den 18-åriga kanadensiska musikern gick till studion med Kanye West för att lägga till vad som är säkert kommer vara en galen mångfald till hans kommande album.

Medan Biebsters samarbete med Yeezy inte är planerat att släppas förrän i juni, förmedlade han sin upplevelse med rapparen när han berättade för MTV News under premiären av sin nya musikvideo till Boyfriend:

"Att bara få vara i studion med honom - han är så kreativ och allt han säger menar han och han är väldigt smart. Så jag tycker att det alltid är bra att gå till studion med sådana människor. Liksom, han bara pratade om att gå ut ur lådan och göra saker som är annorlunda och han sa, 'jag vill bara göra dig cool.' Han vill i princip bara att jag ska göra musik som folk inte nödvändigtvis skulle tro att jag skulle göra. "

Bieber indikerade att West var väldigt stöttande, som han citerades ha sagt:

"Han gav aldrig mig några råd om min rapp, men på varje rapp låt som jag spelade upp för honom sa han, 'Yo, det är den bästa!' Han har aldrig sagt: 'Jag gillar inte den.' Han har alltid varit super stödjande. "

Biebs skämtade senare att Kanye "bara tar mina kvinnor" på fråga om Kim Kardashian. Han fortsatte att skämta om deras "dejter", när han sa:

"Hon ringde inte ens mig! Det var galet."
-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: