Category: News! | 2012-05-10 | 23:55:20

Rachel Barnes: "Jag är inte ute efter Justin"

Justin Bieber's kärleksintresse i "Boyfriend" musikvideon, Rachel Barnes, säger att arbeta med Justin var skitkul och att hon inte har haft någon Bieber motgång, rapporterar Access Hollywood. 

Rachel berättade för Access Hollywood om hur det var att spela in videon, som redan har fått över 20 miljoner visningar på YouTube. 

"Han var grym."

"Det är bara så coolt att få vara en del av något så fantastiskt. Det har varit en så rolig resa. Jag njuter varje sekund av det."

"Vem skulle inte vara glad över att hänga på en musikvideo hela dagen med Justin Bieber? Alla dessa dansare är där och det var precis som en gigantisk fest på spelningen. Det fanns massor av extramaterial och dans, och vi lyssnade på "Boyfriend" hela dagen, och jag råkar faktiskt älska låten. Så det var bara bonus efter bonus."

"Justin var så cool... Det var en 13 timmars spelning, så det fanns inte mycket tid för lek. Det var definitivt en hel del arbete, och han var helt professionell. Han har några moves - han är en bra dansare."

Och det var bara affärsmässigt när det kom till de intima scenerna. 

"Det var riktigt professionellt, riktigt professionellt."

"Han har en flickvän och jag är gift, så jag tror att det gjorde oss bekväma nog med att göra vad vi skulle göra."

Justin's flickvän, Selena Gomez, stannade till och med vid videoinspelningen. Selena besökte Justin! 

"Selena dök upp. Hon var också super trevlig. Hon hade det fantastiskt... massor av musik och dans. Det var svårt att inte ha det bra."

"Jag tror att det faktum att jag är gift ... Jag är inte längre ett hot. Jag är upptagen. Jag är inte ute efter Justin Bieber. Så, fansen har faktiskt varit snälla. De har accepterat mig och varit riktigt trevliga."

- JustinDrewBieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: