Category: News! | 2012-05-02 | 15:51:48

Justin slog Siva Kaneswaran mellan benen


Justin Bieber erkände att han slog The Wanted Siva Kaneswaran i bollarna bara för att det var roligt. Justin sa till Capital FM: "Jag slog Siva mellan bena häromdagen."
"Alla hängde på den här inspelningen... Jag var också där och vi var backstage och han gick så jag slog honom i bollarna. "
"Max skrattade, det var roligt."
Senare samma dag tog Siva till Twitter för att plansätta en offentlig hämnd. "Mycket prat om mina bollar och @justinbieber... Fan JB, hämnden kommer bli ljuv buddy"
-justindrewbieber
Justin Bieber erkände att han slog The Wanted Siva Kaneswaran i bollarna bara för att det var roligt. Justin sa till Capital FM: "Jag slog Siva mellan bena häromdagen." 

"Alla hängde på den här inspelningen... Jag var också där och vi var backstage och han gick så jag slog honom i bollarna. "

"Max skrattade, det var roligt." 

Senare samma dag tog Siva till Twitter för att plansätta en offentlig hämnd. "Mycket prat om mina bollar och @justinbieber... Fan JB, hämnden kommer bli ljuv buddy"
-justindrewbieber 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: