Category: News! | 2012-05-06 | 00:42:27

Bieber: "Jag önskar att jag hade ansiktshår"


BIEBER: "JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE ANSIKTSHÅR"
Justin Bieber har allt i världen, så vad är det enda han saknar? Lite hår på ansiktet!
Justin Bieber har bilar, en otrolig karriär och en het flickvän. Men den 18-åriga popstjärnan längtar fortfarande efter det enda han inte ännu har fått: ansiktshår! Under en direktsänd intervju med MTV efter hans "Boyfriend" musikvideo premiär den 3 maj skämtade Justin om att be sitt 25-åriga jag efter lite hår på sitt nuvarande fjun fyllda ansikte.
"Jag skulle förmodligen be mitt 25-åriga jag om ansiktshår", sa han och skrattade. "Jag lär nog inte få något ansiktshår inom den närmsta tiden."
Även om han erkände att han kan ha lite mustasch, hoppas han verkligen på att få lite hår på sidan av kinderna. "Jag vill se tilltufsad ut," sa Justin och tillade: "Det är liksom ett par hårstrån. Det kommer snart."
Justin Bieber har allt i världen, så vad är det enda han saknar? Lite hår på ansiktet!

Justin Bieber har bilar, en otrolig karriär och en het flickvän. Men den 18-åriga popstjärnan längtar fortfarande efter det enda han inte ännu har fått: ansiktshår! Under en direktsänd intervju med MTV efter hans "Boyfriend" musikvideo premiär den 3 maj skämtade Justin om att be sitt 25-åriga jag efter lite hår på sitt nuvarande fjun fyllda ansikte. 

"Jag skulle förmodligen be mitt 25-åriga jag om ansiktshår", sa han och skrattade. "Jag lär nog inte få något ansiktshår inom den närmsta tiden."

Även om han erkände att han kan ha lite mustasch, hoppas han verkligen på att få lite hår på sidan av kinderna."Jag vill se tilltufsad ut," sa Justin och tillade: "Det är liksom ett par hårstrån. Det kommer snart."
-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: