Category: News! | 2012-05-11 | 18:02:58

BF Model: "Justin kan inte freestyle dans"


En av modellerna i Justin musik video "pojkvän" sa myfoxhouston.com att Justin inte kan freestyle dans.
Den 20-årige Cheyenne Depree (bild till vänster) medger Justin är en stor sångerska, men dansa?
"Detta måste vara den bästa video jag någonsin gjort. Justin och hans besättning var awesome. Jag kände mig som en drottning, de bortskämd oss, hade vi massor av mat, bara Bieber, han är en riktigt cool kille. De flesta stjärnor är inte särskilt vänlig, men han är väldigt personlig.
"Hans dans, Uhhh, är det bra eftersom det är koreografi. Han är en koreograf dansare.
"Jag kan freestyle. Justin kan inte riktigt freestyle, du får vad jag säger? Han kan inte gå från toppen av huvudet. "
En av modellerna i Justin musik video "BoyFriend" sa till myfoxhouston.com att Justin inte kan freestyle dans.

Den 20-årige Cheyenne Depree (till vänster på bilden ovanför) medger att Justin är en stor sångerska, men kan han dansa?

"Detta måste vara den bästa video jag någonsin gjort. Justin och hans besättning var fantastiska. Jag kände mig som en drottning, de bortskämd oss, vi hade massor av mat, bara Bieber, han är en riktigt cool kille. De flesta stjärnor är inte särskilt vänliga, men han har en väldigt vänlig personlighet.

"Hans dans, Uhhh, är bra eftersom det är koreografi. Han är en koreograf dansare.

"Jag kan freestyle. Justin kan inte riktigt freestyle, du fattar vad jag menar? Han kan inte stå på toppen av huvudet. "
källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: