Category: News! | 2012-03-27 | 20:13:14

Justin: "Jag mognar och det gör min musik med"

Justin Bieber säger att hans nya musik kommer låta mer "moget" än hans tidigare verk, rapporter contactmusic.com.
Justin har slagit ihop sig med Mike Posner, Mat Musto och Mason Levy till hans singel 'Boyfriend' och han skrev även "en del av refrängen och rappen" själv.
Han sa till USAToday: "Jag mognar, och min musik blir mognare, så jag ville göra något annorlunda. Jag har en massa bra medarbetare som arbetar med mig, och vi tänker utanför lådan. Jag gillar vibbarna i den här låten."
Justin's skivbolag chef, Steve Bartels från Island Def Jam Music Group, tror att Justin's senaste låt är "mer högröstat självsäker" och han kan se Justin's fanbase växa och tilltala fler pojkar såväl som flickor som ett resultat av låtens musikaliska kursändring.
Han sa: "Jag har en dotter som är åtta och hon har alltid älskat Justin, men vad som är intressant är att när jag spelade 'Boyfriend' för min 14-åriga son tyckte han att den var coolt. Jag tror att Justin komme behålla sin gamla publik men också vinna nya fans."
- Contactmusic.com

Justin Bieber säger att hans nya musik kommer låta mer "moget" än hans tidigare verk, rapporter contactmusic.com. 

Justin har slagit ihop sig med Mike Posner, Mat Musto och Mason Levy till hans singel 'Boyfriend' och han skrev även "en del av refrängen och rappen" själv. 

Han sa till USAToday: "Jag mognar, och min musik blir mognare, så jag ville göra något annorlunda. Jag har en massa bra medarbetare som arbetar med mig, och vi tänker utanför lådan. Jag gillar vibbarna i den här låten."

Justin's skivbolag chef, Steve Bartels från Island Def Jam Music Group, tror att Justin's senaste låt är "mer högröstat självsäker" och han kan se Justin's fanbase växa och tilltala fler pojkar såväl som flickor som ett resultat av låtens musikaliska kursändring. 

Han sa: "Jag har en dotter som är åtta och hon har alltid älskat Justin, men vad som är intressant är att när jag spelade 'Boyfriend' för min 14-åriga son tyckte han att den var coolt. Jag tror att Justin komme behålla sin gamla publik men också vinna nya fans." 
Källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: