Category: News! | 2012-03-27 | 20:16:08

Justin: "Jag försöker lista ut vad kärlek betyder"


Medanhanväntadepå26marssläppetavhansnyasingel"Boyfriend,"stannadeJustinBieberförbiElvisDuran'sNYCZ100radioshowden24marsförattdiskuteraomattväxaupp,ändrasinmusikochattblikär!
"Detfinnsettdjupidetsomduinteharidinandramusik,"Elvissaom"Boyfriend"-debutsingelnfrånJustin'smycketefterlängtadealbumBelieve."Detlåterprecissomenheltnystrategi."
"Jagvaryngreochminröstvarhögre,"erkändeJustinomhansäldremusik."Minmusikvarinriktadpåenyngrepublik.Nuförsökerjagbredautminpublik.Vivillevisafolkattjagkanutvecklas."
"Vadärkärleknärmanär13?"skämtadeElvis.
"Närduär13,detärdåduförstförsökerlistautvaddetbetyder-detärtyppuppylove,"förklararJustin."Nuärjag18ochförsökerlistautvaddetfaktisktegentligenbetydersåärdetenheltannanhistoria."
Detfinnsingentvekanomatthansflickvän,SelenaGomez,överettårsedanharbidrogtillattöppnahansögonförattäktakärlek!
-Hollywoodlife
Medan han väntade på 26 mars släppet av hans nya singel "Boyfriend," stannade Justin Bieber förbi Elvis Duran's NYC Z100 radio show den 24 mars för att diskutera om att växa upp, ändra sin musik och att bli kär! 

"Det finns ett djup i det som du inte har i din andra musik," Elvis sa om "Boyfriend" - debut singeln från Justin's mycket efterlängtade album Believe. "Det låter precis som en helt ny strategi." 

"Jag var yngre och min röst var högre," erkände Justin om hans äldre musik. "Min musik var inriktad på en yngre publik. Nu försöker jag breda ut min publik. Vi ville visa folk att jag kan utvecklas."

"Vad är kärlek när man är 13?"
skämtade Elvis. 

"När du är 13, det är då du först försöker lista ut vad det betyder - det är typ puppy love," förklarar Justin. "Nu är jag 18 och försöker lista ut vad det faktiskt egentligen betyder så är det en helt annan historia."

Det finns ingen tvekan om att hans flickvän, Selena Gomez, över ett år sedan har bidrog till att öppna hans ögon för att äkta kärlek!
Källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: