Category: Visste ni att.. | 2012-03-01 | 19:30:34

Justin har en överraskning!

Det sägs att i kväll klockan 22:00 så kommer Justin berätta något secret på hans Twitter/Facebook. Ingen vet vad det är men många tror att det handlar om Jelena eller att Believe tour kommer till Sverige! :D Jag hoppas på att det är delen då han kommer till Sverige! O.M.B!

P O S T E D     B Y     J U L I A
Postat av: Sara

Är du säker på det ??

Älskar din blogg videon var jätte bra , jag la ut den på Twitter

2012-03-01 @ 20:17:02
Postat av: Julia

Jag är inte helt säker men det är många som säger det, jag tror att han kommer avslöja något men jag tror inte att det precis är tidsbestämt. :/



Tack! Oj, kul att du gillade den så mycket att du la upp den på twitter! :D Jag blir jätteglad!! :D Det blev lite trassel här och där när jag höll på med det sista så den är egentligen inte helt klar. xD Men jag lovade att jag skulle lägga upp den idag hur den än blev och även om jag var klar med den eller inte.

2012-03-01 @ 22:06:08
URL: http://justinbiebershawty.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: