Category: News! | 2012-03-05 | 15:54:31

Justin är glad över att Pattie inte adopterade bort honom!


En belieber berättar Justin mamma Pattie Mallette hon nöjd med den pro-life beslut Pattie gjorts - och Justin svarar!
Twitter-användare Harnitarh med användarnamn @ ImaPurpleNinjah skickas Justin mamma @ pattiemallette ett meddelande den 4 mars, skriver:
"@ Pattiemallette Tack så mycket för att inte abortin @ justinbieber Im så tacksam nd # ILoveYouSoMuch".
Justin såg meddelandet och han retweeted och svarade:
"@ ImaPurpleNinjah som var intensiv. umm. Jag antar att im glad om det också. "
Pattie måste vara glad - om en liten förvirrad - detta belieber stöd!
En belieber twittrade till Justin's mamma Pattie Mallette att hon är njöd över Patties beslut som hon har gjort - och Justin svarade!

Twitter-användaren Harnitarh med användarnamnet @ImaPurpleNinjah twittrade Justins mamma @pattiemallette den 4 mars, och skrev:
"@Pattiemallette Tack så mycket för att du inte adopterade bort @ justinbieber jag är så tacksam och #ILoveYouSoMuch".

Justin såg tweeten, retweetade och svarade:
"@ImaPurpleNinjah det var intensivt. umm. Jag antar att jag är glad för det också. "
källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: