Category: News! | 2012-06-14 | 17:15:52

Justin uppträder gratis för 300 000 fans!


Justin uppträdde inför 300 000 fans i Mexico City, måndagen den 11 juni under en gratis konsert!
Justin Bieber upplevde ett 'ikon ögonblick' när han uppträdde inför över 300 000 fans i Mexico City! "As Long As You Love Me" Singern utlovade en gratis konsert - och folkmassan var utom kontroll!
Den 18-årige stjärnan twittrade, "Bilderna på publiken ser GALEN ut här i Mexico City! JAG ÄR HYPAD! Detta kommer att bli kul! MEXICO JAG ÄLSKAR ER! TE AMO Mucho! "
Efter konserten fortsatte Justin, "allt om ikväll var speciellt. Det är allt vi står för. massa känslor, men det var värt det. 300 000 människor. Te Amo MEXIKO. Ingen kan någonsin ta ifrån dig dina DRÖMMAR! BELIEVE. Drömm stort! " Justin var inte den enda som tyckte att resultatet verkligen var enastående!
Justins manager Scooter Braun twittrade: "Det var något av de mest fantastiska jag någonsin har sett. @ Justinbieber till 300 tusen människor! Wow! Killed it! #iconicMoment. "
Justin kunde inte tro att hans fans skulle trotsa publiken att se honom uppträda, men det finns en superstar som Justin skulle ha gjort det för! Under en tidigare presskonferens, sa Justin: "Det finns ingen jag beundrar så mycket att göra något så galet för, men om Michael Jackson var här. Jag skulle göra det för honom. Så jag förstår känslan hur tjejerna känner, och det gör att jag känner mig väldigt hedrad. "
- HollywoodLife
Justin uppträdde inför 300 000 fans i Mexico City, måndagen den 11 juni under en gratis konsert!

Justin Bieber upplevde ett 'ikon ögonblick' när han uppträdde inför över 300 000 fans i Mexico City! "As Long As You Love Me" Singern utlovade en gratis konsert - och folkmassan var utom kontroll!

Den 18-årige stjärnan twittrade, "Bilderna på publiken ser GALEN ut här i Mexico City! JAG ÄR HYPAD! Detta kommer att bli kul! MEXICO JAG ÄLSKAR ER! TE AMO Mucho! "

Efter konserten fortsatte Justin, "allt om ikväll var speciellt. Det är allt vi står för. massa känslor, men det var värt det. 300 000 människor. Te Amo MEXIKO. Ingen kan någonsin ta ifrån dig dina DRÖMMAR! BELIEVE. Drömm stort! " Justin var inte den enda som tyckte att resultatet verkligen var enastående!

Justins manager Scooter Braun twittrade: "Det var något av de mest fantastiska jag någonsin har sett. @ Justinbieber till 300 tusen människor! Wow! Killed it! #iconicMoment. "

Justin kunde inte tro att hans fans skulle trotsa publiken att se honom uppträda, men det finns en superstar som Justin skulle ha gjort det för! Under en tidigare presskonferens, sa Justin: "Det finns ingen jag beundrar så mycket att göra något så galet för, men om Michael Jackson var här. Jag skulle göra det för honom. Så jag förstår känslan hur tjejerna känner, och det gör att jag känner mig väldigt hedrad. "

- justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: