Category: News! | 2012-06-21 | 02:37:49

Justin till fans: "Ni är inte respektfulla alls"


Toronto, 20 juni: Tonårssensationen Justin Bieber gjorde hans fans upprörda när han vägrade att posera för bilder med dem medan han väntade på sin flickvän, Selena Gomez, menar att hans beundrare inte var särskilt respektfulla.

I en video som blev postat på hollywoodlife.com berättar han till de väntade fansen: "Har jag inte någon som helst rätt som människa att vänta på min egen flickvän? Varför måste ni vara så otåliga?" rapporterar contactmusic.com.

När ett fan påpekar att de har väntat hela dagen, svarade han: "Jag har varit här för att vänta på min flickvän. Jag är fortfarande en mänsklig varelse, jag har rätt att vänta på min egen flickvän."

"Ni är inte respektfulla alls. Jag känner mig väldigt kränkt med alla er som väntar. Ni säger att ni verkligen är mina fans, men varför gör ni det här? Jag har haft en lång dag, jag flög. Jag behöver inte vara trevligare om det. Ni är i mitt ansikte." (IANS)

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: