Category: Jelena | 2012-06-10 | 18:26:16

Justin skrev låten "Be Alright" till Selena


Justin Bieber ser bra ut på omslaget till Billboard Magazine och i sin intervju avslöjar han att han skrev en sång om Selena!
Hur sött! Justin Bieber bar sin bästa valp min för omslaget till Billboard Magazine och han ser lika stilig ut som alltid... Men det är vad han sa i intervjun som får oss att dregla.
Justin öppnar upp sig om låtarna på hans nya kommande album Believe, och säger att han skrev en i synnerhet om hur svårt det är att vara i ett distansförhållande! Biebs avslöjar han skrev "Be Alright" nästan helt själv, medan han var i Japan på sin sista världsturné.
"Den låten är verkligen speciell för mig", förklarar han, "Lyssnare kommer att kunna komma dit jag kommer, eftersom distansförhållanden är svåra - att vara utomlands, eller på en annan plats i allmänhet och med att upprätthålla ett förhållande är tufft. I låten, låter jag den andra personen få veta att allt kommer att bli bra. "
Aww, vad romantiskt! Selena Gomez är en lycklig flickvän!
- HollywoodLife
Justin Bieber ser bra ut på omslaget till Billboard Magazine och i sin intervju avslöjar han att han skrev en sång om Selena! 

Hur sött! Justin Bieber bar sin bästa valp min för omslaget till Billboard Magazine och han ser lika stilig ut som alltid... Men det är vad han sa i intervjun som får oss att dregla.

Justin öppnar upp sig om låtarna på hans nya kommande album Believe, och säger att han skrev en i synnerhet om hur svårt det är att vara i ett distansförhållande! Biebs avslöjar han skrev "Be Alright" nästan helt själv, medan han var i Japan på sin sista världsturné.

"Den låten är verkligen speciell för mig", förklarar han, "Lyssnare kommer att kunna komma dit jag kommer, eftersom distansförhållanden är svåra - att vara utomlands, eller på en annan plats i allmänhet och med att upprätthålla ett förhållande är tufft. I låten, låter jag den andra personen få veta att allt kommer att bli bra. "

Aww, vad romantiskt! Selena Gomez är en lycklig flickvän!

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: