Category: News! | 2012-06-14 | 17:21:36

Justin lurade Scooter: "Jag blöter ner sängen... ofta"


Justin Bieber kapade sin managers Twitter-konto och tog tillfället i akt att lägga några fräcka tweets på Scooter Braun's räkning.
"Hahaha. kolla vem som lämnade sin twitter öppen av misstag! ovärderligt. JAG ÄLSKAR Justin. Han är den bästa. Jag önskar jag hade mer hår," skrev Justin under söndagen när han hittade Scooter's konto stå öppet. Han retweetade meddelandet från sitt eget konto - skickade ut det direkt till sina 23 miljoner följare. Men han var inte klar. Han twittrade fortfarande i Scooter's namn och skrev:
"Jag blöter ner sängen... ofta." - "Mitt namn är Scooter ... jag är över 30 och jag har fortfarande ett leksaksnamn." - "# PRANKED".
Scooter verkade ha ett sinne för humor ang. Justin's bus. Han twittrade:
"Inte coolt. till mina vänner... det var inte jag. 18 åring snappade upp min twitter. Jag ber om ursäkt. Jag är tillbaka. Jag blöter ner sängen endast ibland. "
"Debatterar om jag ska radera tweetsen för att jag har blivit lurad. Det är ganska roligt, men min mormor och farmor kollar in min twitter och de skulle inte förstå."
"Och ja... hämnden kommer vara min."
- JustinBieberZone
Justin Bieber kapade sin managers Twitter-konto och tog tillfället i akt att lägga några fräcka tweets på Scooter Braun's räkning. 

"Hahaha. kolla vem som lämnade sin twitter öppen av misstag! ovärderligt. JAG ÄLSKAR Justin. Han är den bästa. Jag önskar jag hade mer hår," skrev Justin under söndagen när han hittade Scooter's konto stå öppet. Han retweetade meddelandet från sitt eget konto - skickade ut det direkt till sina 23 miljoner följare. Men han var inte klar. Han twittrade fortfarande i Scooter's namn och skrev: 

"Jag blöter ner sängen... ofta." - "Mitt namn är Scooter ... jag är över 30 och jag har fortfarande ett leksaksnamn." - "# PRANKED". 

Scooter verkade ha ett sinne för humor ang. Justin's bus. Han twittrade: 

"Inte coolt. till mina vänner... det var inte jag. 18 åring snappade upp min twitter. Jag ber om ursäkt. Jag är tillbaka. Jag blöter ner sängen endast ibland. "

"Debatterar om jag ska radera tweetsen för att jag har blivit lurad. Det är ganska roligt, men min mormor och farmor kollar in min twitter och de skulle inte förstå." 

"Och ja... hämnden kommer vara min."

- JustinDrewBieber

Postat av: hana

man kan inte ha bättre humor fan stakars scooter

2012-06-15 @ 19:37:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: