Category: News! | 2012-06-21 | 02:29:31

Justin erkänner: "Jag lär mig fortfarande om vad kärlek är"


Under Justins medverkande på dagens avsnitt av The View, frågade Barbara Walters Justin om han någon gång varit kär - och hans svar kommer förmodligen förvåna dig. "Jag är fortfarande ung. Jag lär mig fortfarande om vad kärlek är," sa han tveksamt. 

Han förklarade att han får mycket kärlek från sin familj som han beskriver som "folk som får honom att fortsätta vara givmild" men att han fortfarande försöker lära sig om andra versionen av kärlek. 

Justin såg medvetet till att inte prata om Selena under sin intervju, men alla förstod vad han menade med sin kommentar. Vet Biebs inte om han verkligen är kär i Selena? 

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: