Category: News! | 2012-06-12 | 18:46:26

Justin blir förvirrad av Alan Carr


"Jag förstår mig inte på brittisk humor," medger han.
Justin Bieber lämnades förvirrad på den brittiska komedi showen Alan Carr Summer Specstacular.
Alan fick sällskap av popstjärnan, tv presentatören Carol Voderman och David Walliams som tog på sig en klänning under inspelningen av showen men Justin verkade förbryllad av trions upptåg. När han tillfrågades om han hade sett drottning Elizabeths Diamond Jubilee's firande under helgen, skakade 18-årigen på huvudet.
Alan fortsatte med att fråga sångaren om amerikanerna är lika besatta av Pippa Middleton's rumpa som britterna, svarade Justin: "Jag har inte en aning om vad som pågått under de senaste 20 minuterna. Jag är från Kanada. Jag fattar inte denna humor. Jag vet inte om du gör narr av mig, jag förstår mig inte på den brittiska humorn. "
Värden försäkrade sin förvirrade gäst genom att säga att han tog "the mickey", till vilket sångaren svarade med: "Mickey, vad är mickey?"
Helt klart fortfarande förvirrad av den brittiska kulturen twittrade Justin senare, "Vad i helsike är korn vatten?"
- 4Music
"Jag förstår mig inte på brittisk humor," medger han. 

Justin Bieber lämnades förvirrad på den brittiska komedi showen Alan Carr Summer Specstacular. 

Alan fick sällskap av popstjärnan, tv presentatören Carol Voderman och David Walliams som tog på sig en klänning under inspelningen av showen men Justin verkade förbryllad av trions upptåg. När han tillfrågades om han hade sett drottning Elizabeths Diamond Jubilee's firande under helgen, skakade 18-årigen på huvudet. 

Alan fortsatte med att fråga sångaren om amerikanerna är lika besatta av Pippa Middleton's rumpa som britterna, svarade Justin: "Jag har inte en aning om vad som pågått under de senaste 20 minuterna. Jag är från Kanada. Jag fattar inte denna humor. Jag vet inte om du gör narr av mig, jag förstår mig inte på den brittiska humorn. " 

Värden försäkrade sin förvirrade gäst genom att säga att han tog "the mickey", till vilket sångaren svarade med: "Mickey, vad är mickey?"

Helt klart fortfarande förvirrad av den brittiska kulturen twittrade Justin senare, "Vad i helsike är korn vatten?"

-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: