Category: News! | 2012-06-28 | 22:20:27

Jelena håller sina mammor borta från Harry


Selena Gomez säger att hon och Justin planerar att hålla deras "heta mammor" Patty och Mandy borta från Harry Styles eftersom att han föredrar att dejta äldre kvinnor.

Selena berättade för the Daily Mirrors tidning:

"Justin har blivit riktigt bra kompis med killarna i One Direction och vi vet att massor med unga vackra kvinnor i industrin har stora förälskelser på Harry."

"Han skulle antagligen kunna välja vem som helst bland Hollywoods hetaste tjejer men från vad Justin berättat för mig, är det inte tjejer han tittar på."

"Jag antar att jag inte kan beskylla honom när du ser hur heta kvinnor som Cameron Diaz, Eva Longoria och Sofia Vergara ser ut."

"Både jag och Justin har fortfarande snygga mammor och Justin sa typ, 'Harry må ha blivit en av mina bästa kompisar, men med hans förflutna, borde vi hålla honom så långt borta från våra mammor som möjligt.'"

Harry var bara 17 när han dejtade Caroline Flack, 32. Deras relation orsakade stora kontroverser då deras 15 mellanrum och slut runt januari 2012.

-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: