Category: | 2012-06-27 | 15:56:11

Ett litet meddelande från Julia

Ok, det är så att det har hänt rätt mycket på sista tiden. Bloggen (där vi skapar alla inlägg) har ett nytt system och jag har inte haft tid att lära mig hur det nya systemet fungerar än så därför har det varit dålig uppdatering från min sida. Sen blir det ju inte bättre av att den ända datan jag har tillgång till på hela sommarlovet är en stationär (stavning) dator! Förut (före sommarlovet) så hade jag en MacBook, men den var inte min, det är så att på den skolan som jag går i så får alla elever låna varsin MacBook och vi skulle lämna in den över lovet så jag vet inte om jag kan blogga alls under lovet. Ska prata lite med Hanna Om det och kolla om vi kan ta in en till som kan ta över i stället för mig under lovet eller något... :/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: