Category: News! | 2012-06-19 | 13:37:48

Dräkten från Super Bowl XLV best buy signeras

Kostymen som burits av Justin Bieber i hans 2011 Super Bowl XLV Best Buy reklam med Ozzy Osbourne signerades av de båda på displayen under Music Icons And Sports Legends Memorabilia Auction Press.
-justindrewbieber
Postat av: Clara

Hej, jag undrar om jag skulle kunna vara med på bloggen? Jag är inne på datan 24/7 och jag ÄLSKAR Justin Bieber!

Tacksam för svar!

Svar: Hejsan, kunna vara med på bloggen? vad menar du? ;) alltså att blogga här?Isf ja det hade du kanske fått, för vi behöver mer bloggare.

Svara på följade frågor:
1. Vad heter du, hur gammal, vart bor du?
2. har eller bloggar du om Justin nu? eller har du en blogg och vet hur det funkar?

Kram Hanna!
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-06-19 @ 18:32:10
Postat av: Clara

Yep, jag har en blogg om mig själv och en om One Direction! Så jag vet hur det funkar :D
Jag har bloggat i 3 år snart.
1. Jag hete Clara Sjögren, jag bor i Malmö (lite utanför malmö) och är 13 år. Jag har varit en Belieber sedan 2009 och älskar att ta reda på saker om honom. Jag älskar att skriva. Jag har aldrig haft en blogg om Justin Bieber, men skulle gärna vilja! Tacksam för svar :D

Ps. kika gärna in i min privata blogg! :)
Kram Clara!

Svar: Härligt det! ;)La precis till dig på facebook så vi kan prata där istället.
Kommer skicka sidor och sånt där du kan hitta nyheter om Justin.
Men kommer du ha tid att blogga någonting varje dag? underlättar för mig då!
Kram Hanna!
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-06-20 @ 13:45:48
URL: http://GottaBeSwag.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: