Category: | 2012-07-05 | 21:23:33

Viktig info om i morgon!

I morgon klockan 09:00 släpps biljetterna på ticnet.se MEN en sak som alla kanske inte vet är att man måste vara medlem på sidan för att kunna köpa sin biljett. Det kostar inget att vara medlem så det är ju bra. Se till att dina föräldrar är medlem eftersom den där regeln "Du måste vara 18 år...bla,bla,bla... om du är under 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att göra detta osv..." antagligen kommer finnas.

Om ni har frågor om morgon dagen eller något annat inom detta ämne så kan ni lämna en kommentar med frågan från och med nu tills i morgon! :)
Postat av: Melanie

Om man köper goldeb circle får man bestämda platser då eller måste man köa son på parkett?

Svar: Om du köper GC (Golden Circle) så står du i själva "cirkeln". Jag tror inte att det är bestämda platser. Det kommer nog bli kö. Eller att de kommer köra med "In-med-skiten-taktiken" dvs att de bara släpper in och sen får man stå där man hamnar helt enkelt. // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-05 @ 23:01:54
Postat av: mellw

Kan man gå till ticnet eller måste man köpa på intetbet?!?!?!

Svar: Just nu är det kanske lite för sent, men jag tror att man kunde gå/åka till ticnet och köa där också. // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 07:03:15
Postat av: Anonym

Sugen på en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se

2012-07-06 @ 09:41:41
Postat av: ida

är det något den 23 april för det stod det när jag skulle boka? det stod "du stor i kö till justin bieber den 23 april 2013" skulle gärna vilja ha svar på de! :)

Svar: Ja, det är en extra konsert den 23. :) För de som inte hann få tag i biljetter till den 22 så blev det en extra konsert nästa dag. :D // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 10:36:16
Postat av: directonerobelieber

fick du biljetter? själv fick jag golden circle :)

Svar: Ja, jag fick tag på 3 biljetter i sista minuten. Dock blev det Sektion C27 den 23 April. :/ Men jag är hur glad som helst ändå! :) // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 13:34:46
Postat av: malin eriksson

tror du att www.viagogo.se en pålitlig sida att beställa biljetterna ifrån? satt i flera timmar för att försöka få mina biljetter men fick inte en enda.. så jag funderar på om jag ska beställa därfrån? har även hört att det kommer komma ut fler biljetter på ticnet lite senare, stämmer det?

Svar: Det kan stämma att de släpper ut fler biljetter på ticnet lite längre fram, inte just idag men det kan hända att de gör det några dagar innan konserten. Ja, jag tror att viagogo är en pålitlig sida, jag har varken hört eller sett att den skulle vara opålitlig. Viagogo är dock väldigt dyrt så jag skulle inte rekomendera att beställa där det första jag gjorde. Kolla på blocket först. ;) // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 14:23:41
Postat av: Frida Hermansson

Hej jag har bara en snabb fråga.
Jag undrar när hans konsert är får man ha med sig ex kamer och fota för folk säger att man inte får det.
Jätte tacksam för svar! :)

Svar: Nej, man får faktiskt inte ta med sig kamera till konserten. Anledningen är för att de är rädda för att du ska sälja bilderna till media och sånt. Eftersom de ser Justin som ett varumärke. Om du nu skulle ta med dig kameran så kan det hända att vakterna eller någon ser den och då kan de ta den ifrån dig och låsa in någonstans, men sen får du självklart tillbaka den när konserten är slut. // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 14:36:22
URL: http://fhermanssons.blogg.se
Postat av: Julia

Om man har fått en speciell plats på C21, måste man endå köa innan konserten för att få platsen eller är den säkrad? :)

Svar: Nejdå du behöver inte köa, din plats är säkrad. Det är BARA DIN plats så var inte orolig. ;) Btw: Vad kul att du har C21! :D Jag har nämligen C27. Vilken dag ska du gå på? Jag ska gå på extrakonserten. :) // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 15:31:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: