Category: News! | 2012-07-20 | 17:46:04

Timbaland: "Jag ska uppträda på Justins bröllop."


OMG! Har Timbaland just spillt nyheter om att Justin Bieber och Selena Gomez ska gifta sig?
Vi alla håller väl överens om att Justin Bieber och Selena Gomez är själsfränder och bör vara tillsammans för evigt, så föreställ er vår förvåning när vi läste att Timbaland meddelar att han ska framträda på Justin och Selenas bröllop!
Det visade sig, han skämtade bara.
E! frågade om huruvida eller inte Timbaland kommer att uppträda på Justin Timberlake och Jessica Biels bröllop och han svarade: "Jag vet inte vad du pratar om. Jag ska uppträda på Justin Biebers bröllop. Han ska gifta sig med den där flickan Selena Gomez."
Allt som Timbaland skulle säga om JT är "Det är min bro. Det är magi. Det är Harry Potter, Sagan om Ringen. Vi är alla av dem. Han är Zeus och jag är Poseidon. "

-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: