Category: News! | 2012-07-22 | 22:47:03

Justin: "Jag var definitivt en olycka"


Justin Bieber medger att hans mamma Pattie Mallette inte planerade att bli gravid med honom - vi älskar hans ärlighet!
Justin Bieber är inte blyg om att dela absolut allt med sina fans - inklusive mycket personliga berättelser! Justin satte sig ner med en radiointervju i Australien nyligen och öppnade upp sig om sin fantastiska mamma, Pattie Mallette.
"Hon är fantastisk," sa Justin till Australiens 2day FMs Kyle och Jackie O Show. Han gick därefter och sa: "Jag var definitivt en olycka."
Justin har alltid varit öppen om hur hans mor var 18 år gammal, en ålder han är nu, när hon hade honom. "Det är fantastiskt min mamma är super ung, hon är en vän och samtidigt en mamma. Hon har alltid varit väldigt strikt, hon håller mig fortfarande på spåret. "
Hur söt är han inte när han talar om sin mamma? Hans flickvän Selena Gomez har också en mycket ung mor, som hon står väldigt nära. Ännu en sak som duon har gemensamt!
-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: